„Surprise, surprise!” zawieszone. Polsat stawia na filmy

Chwaliłam pomysł na program przed premierą. Po pierwszym odcinku stwierdziłam, że sobie odpuszczam.
Nuda proszę Państwa… Program w zamiarze rozrywkowy okazał się kopią Rozmów w toku z nagrodami.
Prowadzenie bardzo przeciętne, a reakcje publiczności mocno wymuszane.
Okazało się, że Surprise oglądało jedynie 976 tysięcy widzów. Polsat postanowił zawiesić swoją nowość, a w przyszłą sobotę zobaczymy film pt.”Smerfy”.

Program ma wrócić do ramówki. Jednak jak podaje portal wirtualnemedia.pl jeszcze nie wiadomo kiedy…

11 odpowiedzi do “„Surprise, surprise!” zawieszone. Polsat stawia na filmy”

  1. Adminko a co sądzisz o promocji w Polsacie? Czy też dostrzegasz że coś tam nie gra, czy to tylko taka moja wyobraźnia?

  2. Dodam, że nie pytam akurat o ten konkretny program. Widzę jakiś brak promocji, ciekawe jaka jest kondycja finansowa Polsatu. Swoją drogą w tvp również seriale bardzo dołują (oczywiście poza MJM, Na dobre i na złe). Niska oglądalność Strażaków puszczanych w TVP1 do której dostęp mają wszyscy (uwierzcie mi na polskich wsiach dziadkowie mają jedynie TVP- np moi), podobnie O mnie się nie martw. Przy dużej promocji serialu Bodo również oglądalność jest niziutka (ostatni odcinek miał dwukrotnie mniejszą oglądalność niż Ranczo). Równie promowany serial Druga szansa, który nie ma jakiejkolwiek konkurencji w czasie antenowym też nie wypada jakoś rewelacyjnie poza rzecz jasna pierwszym i drugim odcinkiem)

    Moim zdaniem ewidentnie widać, że ludzie porzucają telewizje na rzecz platform typu player i ipla. Tutaj też widzę jakąkolwiek przyszłość dla polskich projektów

  3. Nie wiem… szczerze mówiąc jak oglądam Polsat to non stop słyszałam muzyczkę i reklamę Surprise. Na zakupach w Carefour na monitorach non stop, aż do znudzenia reklama ramówki Polsatu… O Powiedz Tak trąbiono od lat… Nie mam pojęcia co ludzie oglądają. Podejrzewam, że Ranczo śmiało miałoby 6 mln.

  4. Pytanie kto robi zakupy w Carrefour. Surprise na prawdę nie dało się oglądać. Co do Powiedz tak to Polsat robi ogromny błąd puszczając go tydzień wcześniej w Ipli to samo a propo Przyjaciółek.
    Powiedz tak był tak przeciągany, że w końcu nie wiadomo było czy go puszczą czy nie. Żadnej promocji w gazetkach. Profil serialu na facebooku ciężko znaleźć, brak udostępnień etc to również błąd

    Swoją drogą te wyniki oglądalności są dziwne. W sumie to np w poniedziałek po 20 główne kanały ogląda około 12 mln użytkowników, we wtorek podobnie, w środę to jest około 7-8 mln.
    Rozumiem że cała reszta czyta książki lub kontempluje :). Te wyniki oglądalności wydaje mi się, że nie do końca odzwierciedlają stan faktyczny (podobnie jak badania sondażów politycznych).

    Tak na prawdę liczy się nie oglądalność ( M jak miłość ma dużą oglądalność a przynosi straty) a to ile dany serial zarobi.

    W przypadku Powiedz tak była jedna okładka. Przy czym w środku tele tygodnia jest artykulik i to z Panem Rozbickim, który w serialu powiedział może dwa zdania.
    Przyjaciłóki miały jedną okładkę i tu brawa artykulik na dwie strony (polsat się postarał, że nie ma co). Dla przykładu Druga szansa miała 12 okładek i dużych artykułów z różnymi bohaterami serialu. Profil facebookowy jest szeroko udostępniany. Oglądalność też po mimo rozdmuchanej promocji (Kożuchowska była wszędzie od TVN24, po Dzień dobry, po różna portale typu party plejada czy pudelek- jesteś na Pudelku to znaczy, że jesteś).
    Powiedz tak ma fajnych aktorów- Więdłocha przecież nie robi problemów i pewnie w mediach chętnie by się pojawiła a te jej jakoś nie zapraszają.
    Pan Domagała nie wiem- O mnie się nie martw mimo wszystko jak na kanał ogólnodostępny ma małą widownię- też leci na stracie.
    Domagała choć pojawia się często też wcale nie jest aż tak popularnym aktorem jakby się mogło wydawać (do kina zbyt wiele osób nie chodzi)- zrobił dokładnie jedną okładkę.

    Pan Pazura jak to wcześniej powiedziała Więdłocha jest kulą u nogi- choć wydaje mi się akurat w tym serialu fajny to niestety te „garnki” się za nim ciągną.

    Roznerski w sumie popularny aktor (nie przepadam za nim, ale rozumiem, że Paniom się podoba) też chyba nie przyciąga widzów.
    Pani Zawadzka mniej znana, polubiłem ją w Prawie Agaty i widziałem w Imieniu diabła, Baczyńskiego i Chce sie żyć wydaje mi się, że też ani sama się za bardzo nie promuje ani nie jest promowana przez agencje. Nie biega też po ściankach, ani póki co nie zrobiła żadnego skandalu a może w ramach zdobycia popularności tak w dzisiejszych czasach trzeba.

    Pani Pakulnis świetna aktorka, też w ogóle nie promowana.

    Pan Rozbicki swoją drogą nie wiedzieć czemu jest promowany najbardziej, ale tylko dlatego właśnie, że jest w Tańcu z gwiazdami (właśnie w tym Tele Tygodniu okładka jest z całą czwórką, ale krótki wywiadzik właśnie z nim).

    Na koniec moich długich rozważań, za które przepraszam, chciałem zwrócić jeszcze jedną uwagę na promocję. Weźmy Panią Kożuchowską i jej serial Rodzinka pl, rozpromowana aktorka oglądalność serialu niziutka. Ta sama aktorka i dobrze wypromowany, choć nie najwyższych lotów serial Druga szansa i jakieś tam wyniki są.

    Kojarzycie pewnie taki serial Web therapy z Kuleszą oglądalność na Playerze niziutka. Obsada złożona z dobrych aktorów jak widać nie gwarantuje sukcesu.
    Przepraszam za tak długi wywód, ale tak to jest jak człowiek leży w domu z temperaturą

  5. Wracaj do zdrowia 🙂
    Masz dużo racji, ale też do kilku punktów się przyczepić muszę.
    Web therapy było po prostu dramatycznie złe. Sama zmusiłam się do zerknięcia na trzy odcinki i powiedziałam pass.
    Ja myślę, że TVN zrobił rewelacyjny ruch z ramówką wypuszczoną w lutym – kiedy nuda i powtórki. Bez większej konkurencji pojawiła się Druga szansa – ludzie zerknęli na pierwszy odcinek, polubili historię i oglądają.

    Powiedz tak było bardzo mało reklamowane – to masz rację. Drugim błędem był pierwszy odcinek – naprawdę w porównaniu do kolejnych okazał się kpiną z normalnie myślących widzów – to wesele w godzinę…
    Więdłocha i Domagała są obecnie na Topie – i nie masz racji, że ludzie do kin nie chodzą. Planeta Singli ma rewelacyjne wyniki, 7 rzeczy też całkiem przyzwoite jak na polskie warunki. Widziałam kilka wywiadów z w/w aktorką i niestety wszystkie promowały Planetę Singli. O Powiedz tak cisza. A szkoda.

    Nie wiem dlaczego ludzie nie oglądają nowości Polsatu. Na pewno błąd jest też w serwisie Ipla – ja uwielbiam prapremiery 😉 Gdyby Polsat zmusił mnie do oglądania w TV – porzucam Agenta 😉

  6. Zawadzka nawet nie ma oficjalnego profilu na facebooku, może rzeczywiście nie zależy jej na popularności. Dziś zdziwił mnie wywiad z Więdłochą, gdzie opowiadała o filmie Gejsza i o tym, że zależało jej żeby zagrać główną rolę, wybrano natomiast Żmudę (ta pani nie wiem jakim cudem skończyła szkołę aktorską). pytam się jakim cudem. Aga grać umie a ta jest tylko pacynką, tyle że popularną

  7. Ja Agenta nie oglądam, też ze swoją dziewczyną oglądam na Ipli Powiedz tak.
    Domagała i Więdłocha są na topie? zrobiłem wywiad w swoim środowisku (większość ludzi koło 30) i na prawdę prawie nikt nie kojarzy Więdłochy, nieco więcej ludzi kojarzy Domagałę, ale nie jest to postać która przyciąga wg nich przed ekran.
    Zgodzę się z Wami co do braku promocji. Czegoś takiego nie widziałem. Co więcej widziałem w polsacie news wywiad z Domagałą słowem się nie zająknął o Powiedz tak.
    Może nie zapłacili aktorom albo są tam jakieś dziwne tarcia i dlatego serial nie ma promocji. Sytuacja kuriozalna.
    Pamiętacie jak startowały Przyjaciółki, non stop w prasie coś było, ba nawet jak Skazane startowały. Wyskakiwały te produkcje z lodówki wręcz.

    Błędem Polsatu jest również przedstawianie ramówki a raczej jej brak. W porównaniu z TVN to istna żenada.
    Rada dla Polsatu: jak puszczacie jakiś serial na antenę to na Boga zróbcie mu wcześniej promocje.
    Co do Surprise to tego się nie dało oglądać

  8. Adminko dzięki za życzenia. Z tym Web therapy to się oglądać nie dało i faktycznie Kulesza była wręcz karykaturalna. Chodziło mi raczej o popularność i renomę samej aktorki

  9. Oglądalność Agenta jest również kiepska w szczególności w relacji do nakładów.
    Najbardziej jednak dziwi żenująca oglądalność Strażaków (tutaj koszty pewnie ze 3 razy przekroczyły przychody)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *