13 odpowiedzi do “Gossip Girl 4×10 – zwiastun”

  1. a buu ;( oglądałam przed chwilą 9 odcinek ;( jak B mogła zrobić coś tak głupiego? ;( Przecież to czy jest z C czy nie, ma na nią tak duży wpływ, że szok.. Oni się kochają.. I nigdy nie przestaną 😉

  2. Dobrze, że to zrobiła. Będąc dziewczyna Chucka Bassa, obracałaby się w towarzystwie jako dziewczyna Chucka Bassa. Najbogatszego mężczyzny na Manchatanie. Blair Waldorf sama musi dojść do czegoś w życiu, spełnić swoje ambicje. Jej przeznaczeniem jest być kobietą sukcesu! A z Chuckiem będzie prędzej czy później.

  3. no, to też prawda.. Ale on jest w następnym odcinku powie, że nie chce z nią być.. I wgl do dupy bd ;(

  4. Nie panikujcie, to jest Plotkara – C. i B. muszą być razem.
    Po przeczytaniu wpisu Maćkowej cofam swój wcześniejszy komentarz – chyba jednak dobrze, że B. to zrobiła. W końcu zrozumie, że chce być z Chuckiem 🙂 Nie mogę się doczekać następnego odcinka…

    PS. Dla tych co oglądali ostatni odcinek – moment w 38:49 i minka Chucka gdy mówi „I love You” jest po prostu bezcenna 🙂

  5. no dobrze, dobrze 😉 C już zrozumiał, teraz pora na B, żeby wiedzieli na czym stoją ;d btw, jestem ciekawa, która to para się zaręczy w tym sezonie 😉 oby B i C 😉 Tylko, szczerze w to wątpie.. ;(

  6. no fajnie, że gadamy o najlepszej parze na świecie ale…
    mnie bardzo ciekawi… co się stanie z S.?
    a myśl, ze Chuck odrzuci Blair, mnie zabija. Znacie jakiś lek? (tylko nie piszcie czas leczy rany 😉 )
    pozdrowienia dla smutnych i kochających plotkarę fanek 😉

  7. C nie odrzuci Blair, ale przyzna jej racje, że zanim będą razem powinni wiedzieć kim są i coś osiągnąć będąc oddzielnie.

  8. ela, skąd wiesz? 😉 wszyscy mówią, że on ją odrzuci i powie jej, że dla dobra ich i ich przyjaźni nie mogę być razem.. ;(

  9. Wiecie co, chyba bym chciała żeby Nate i Dan okazali sie gejami i razem stworzyli pare 🙂 a Serena kogoś znajdzie :*
    O C. & B. już się wypowiedziałam 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *