Koniec produkt placement w polskim serialu?

No załamałam się. Z czego będę szydzić? Z czego się będę wyśmiewać i robić podsumowania w formie Top5? 😉
Najnowsza nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji z 23 maja 2011 „pozwala pod pewnymi warunkami na lokowanie produktu w filmach i całkowicie zakazuje lokowania w nich tematów„.
Oznacza to mniej więcej tyle, że jeśli w serialu pojawi się olej, masło, samochód danej firmy to zostaniemy o tym poinformowani SPECJALNYMI PLANSZAMI, które będą wyświetlane przed emisją serialu i zaraz po przerwie (około 8 sekund). Aktorzy nie mogą już rozmawiać o danym produkcie. Nie usłyszymy zatem już więcej namawiania do zjedzenia Delicji, smarowania się Perfectą, czy definicji o oleju Kujawskim.

Nie mam pojęcia jak będą wyglądały plansze, które będą informować o produkt placement, który ukaże się w serialu – zobaczymy jesienią.

Jednak na poważnie strasznie się cieszę, że z seriali znikną reklamy produktów, które były szeroko omawiane przez bohaterów. A tym bardziej, że w polskim filmie przestaniemy oglądać jeden, wielki produkt placement. Jak będzie w praktyce? Zobaczymy niebawem.

Poniżej kilka przykładów najbardziej nieudanych.

[exp link=”http://www.youtube-nocookie.com/v/xaWR5apdyso?fs=1&hl=pl_PL&rel=0″ swf=”yes”]

2 odpowiedzi do “Koniec produkt placement w polskim serialu?”

  1. 4 minuty o kurczaku (sorry! o nogach kurczaka) zasypanego proszkiem na 20 minut całego odcinka – porażka

  2. Ja uwielbiam takie momenty. Po prostu parodia sama z siebie. Rzadko kiedy oglądam te seriale, więc teraz po prostu się uśmiałam 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *