Oglądalność seriali cotygodniowych

Portal wirtualnemedia.pl opublikował wyniki oglądalności polskich seriali cotygodniowych od 1 września do 17 października 2013.
Zdecydowanym liderem jest „Na dobre i na złe”, które podczas emisji odcinka ma średnio 5,27 mln widzów.
Drugie miejsce należy do Ojca Mateusza (4,55 mln), a trzecie „Blondynka” (3,27 mln osób).
Kolejne miejsca zajmują: Komisarz Aleks (2,67 mln widzów), Lekarze (2,59 mln), Prawo Agaty (2 25 mln), Przepis na życie (2,21mln), Czas honoru (2,06 mln), To nie koniec świata (1,77 mln), Hotel 52 (1,64 mln). Listę zamyka 2XL z widownią 1,51 mln widzów.

6 odpowiedzi do “Oglądalność seriali cotygodniowych”

  1. Niech w końcu zrobią zestawienie odtworzeń na ipli, vod.onet, tvnplayer i vod.tvp. Oglądalność w TV ma się nijak do faktycznej popularności danego serialu.

  2. Też jestem zdziwiona wynikami oglądalności, które publikowałam. Okazuje się, że Lekarze, którzy mają prapremiery zbierają przed TV większą widownię niż Prawo Agaty, które zaniechało takich praktyk (dwa odcinki z okazji urodzin tvnplayera były puszczone wcześniej). Dziwi mnie słaba oglądalność „To nie koniec świata” bo mimo prapremiery u mnie w domu jest niedzielnym hitem. Czas honoru słabiej niż Blondynka?

  3. Ines, a najgorsze jest to, że oglądalność w TV jest wyznacznikiem popularności serialu (chodzi o możliwość sprzedaży reklam). Patrząc na te wyniki trzymam kciuki za „To nie koniec świata” i jego kolejne sezony. Nie mam również pojęcia, czy Polsat postanowi kontynuować „2 XL”. Hotel prawdopodobnie zakończy emisję na emitowanym właśnie sezonie.

  4. Od razu widać, że seriale TVP które nie mają bezpłatnych prapremier są najwyżej w tym zestawieniu. Te wyniki są raczej miarodajne, czego nie można powiedzieć o reszcie, z uwagi na darmowe prapremiery, które z pewnością przyciągają większość widzów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *