Premiera 8 października 2015.

Morderstwo w renomowanej agencji reklamowej w nowoczesnym warszawskim biurowcu. Ofiara to Beata, jedna z księgowych firmy. Wszystkie poszlaki wskazują, że ktoś zamordował ją, wielokrotnie uderzając jej głową o pancerną szybę okna. Siedlecka stwierdza jednak, że przyczyną zgonu wcale nie były uderzenia o szybę. Denatka mieszkała w ekskluzywnym apartamencie, mimo że jej zarobki nie wskazywałyby na to. Gdy jednak koleżanka ofiary, Anna Falkowska, wyznaje, że z powodów osobistych nienawidziła zamordowanej i przyznaje się do jej zabicia, sprawa wydaje się być zamknięta. Proch jednak, zgodnie ze swoją teorią brakującego puzzla jest przekonany, że w tej układance na pewno jest niewidoczny jeszcze element, który pozwoli odkryć prawdę. Czy będzie nim, znaleziony w koszu na śmieci w mieszkaniu denatki podarty voucher na ekskluzywne wakacje na Malediwach dla dwóch osób?