Ale z gigantem telenowel nie wygrali Ratownicy, Usta usta czy Czas honoru. Klan nadal ma widownię na poziomie 4 milionów. Pierwsze odcinki Prosto w serce jak podaje wirtualnemedia.pl ogląda 2,58 mln osób, czyli podobnie jak premierowe odcinki Majki (2,56mln).
Podejrzewam, że kolejne odcinki zwiększą widownię. Tym bardziej, że nadal odcinki przedpremierowe można za darmo oglądać na VOD.

Serial jest zdecydowanie ciekawszy niż Majka, jednak daleko mu jeszcze do BrzydUli. Brakuje tak wyrazistych i ciekawych postaci jak Violetta, czy Pshemko i humoru, który wnosili.
Na wyróżnienie w nowym serialu z pewnością zasługuje Agata Kulesza. Małgosia Socha na razie przeciętna, podobnie jak Jacek Braciak. Ewidentnie lepiej wypadli w komediowym wydaniu.

Jest dobrze ale oglądając oryginał widać, że może być zdecydowanie lepiej. O recenzję pokuszę się po oglądnięciu większej ilości odcinków ;)

fot.http://pws.tvn.pl