Przyjaciółki 9 ze spadkiem oglądalności

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl średnia widownia Przyjaciółek wyniosła 1,79 mln osób, co w porównaniu z ubiegłym rokiem daje Polsatowi stratę około 200 tysięcy widzów.

Jednak w grupie komercyjnej stacja zajęła drugie miejsce, a zarobki z reklam wyniosły 20,21 mln. złotych.

Jeszcze nie podjęto decyzji o kontynuacji…

3 odpowiedzi do “Przyjaciółki 9 ze spadkiem oglądalności”

  1. Przydałoby się żeby oglądalność spadała jeszcze bardziej, wtedy może dałoby to do myślenia twórcom serialu i albo wzięliby się za porządny scenariusz albo zrezygnowaliby z serialu zupełnie. Naprawdę ciężko już się go ogląda, w tv są powtórki wcześniejszych sezonów i aż wierzyć się nie chce jak można było tak zepsuć ciekawą i fajną fabułę.

  2. Przyjaciółki mimo wszystko da się jeszcze oglądać. Jak sobie przypomnę kontynuacje Hotel 52, czy Przepis na życie – to była dopiero kaszana.
    😉

  3. To widać, że wszystkie seriale tak kończą, najpierw jest ciekawie a potem – klapa. Wielka szkoda, a przecież lepiej skupić się na serialu, który cieszy się dużą oglądalnością i ciągnąć go na jakimś poziomie niż tworzyć nowe. Może przynudzam, ale wrócę do tych wcześniejszych, „lepszych” sezonów w Przyjaciółkach – może trzeci i czwarty tak im się udały, bo mieli wtedy więcej czasu na ich przygotowanie, dopracowanie ☺

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *