Red Widow – jakimi pracami inspirowali się specjaliści od promocji tego tytułu?

3 marca w ABC zostanie wyemitowany nowy serial pt.”Red Widow” (w Polsce podobny pomysł został zrealizowany przez Canal+ i nosił tytuł „Krew z krwi”).
Pojawiły się plakaty promocyjne – zobaczcie jakimi filmami inspirowali się graficy 🙂

1 plakat jest inspirowany filmem The Untouchables („Nietykalni”).
Porównajcie

2 plakat „wzorowano” na Scarface („Człowiek z blizną”).

3 Nosi wyraźne inspiracje klasykiem The Godfather („Ojciec chrzestny”).

4. Ten plakat jest bardzo podobny do promującego film: „Goodfellas” („Chłopcy z ferajny”).

5. Pomysł został pierwotnie wykorzystany przy promocji filmu „The Departed” (Infiltracja).

2 odpowiedzi do “Red Widow – jakimi pracami inspirowali się specjaliści od promocji tego tytułu?”

  1. Pingback: tesia
  2. Zrecenzjuj błagam,jak dla mnie 3,5 bobra.Wiem że pisałaś już o polskim odpowiedniku.Ale polecam Ci zobaczyć ten serial!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *