Może nie plakaty promocyjne a bilbordy i inne atrakcje ale już coś zaczyna się ruszać w branży reklamowej.
Przedwczoraj wirtualnemedia.pl opublikował dwa bilbordy Polsatu, które będą informować o godzinach emisji nowych produckcji “Szpilki na Giewoncie” i “Ludzie Chudego” promocją objęto również drugi sezon “Hotelu 52″, show “Stand up. Zabij mnie śmiechem” oraz Ligii Mistrzów.
A dzisiaj TVP przedstawiła swój pomysł na promocje.

Na bilbordach zawiśnie Dom nad rozlewiskiem (a raczej Miłość nad rozlewiskiem) i Ratownicy TVP1.

TVP2 będzie promować Czas honoru III (między innymi w kinach, gdzie będzie można zobaczyć specjalny zwiastun). Kolejnym świetnym pomysłem na promocje historycznego hitu TVP2 - to skierowana przede wszystkim do młodych ludzi gra interaktywna, oparta na scenariuszu serialu (sama chętnie zagram).

“Kampania promująca jesienną ramówkę TVP obejmie outdoor (w całej Polsce zawiśnie około 1,5 tys. billboardów, z czego ponad 400 reklamować będzie sam „Czas honoru”), radio (RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio), prasę (magazyny telewizyjne, dzienniki oraz pisma kobiece), telewizję (autopromocja oraz crosspromocja w Jedynce i Dwójce) oraz działania PR (m.in. konferencje prasowe oraz eventy). W tym roku pojawi się także kilka niestandardowych elementów promocji, jak np. szeroko rozumiany marketing interaktywny, oparty m.in. o znane portale i media społecznościowe, branding samochodów spójny z layoutami kreatywnymi, zabawy, konkursy oraz eventy promocyjne” - źródło wirtualnemedia.pl

fot.wirtualnemedia.pl