Szpilki na Giewoncie i Hotel 52 – jaka oglądalność?

Szpilki na Giewoncie pomimo późnej pory emisji nadaj biją konkurencyjne stacje. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl oglądalność tego serialu jest na poziomie 2,51mln widzów. Serial zaliczył niewielki spadek w porównaniu z pierwszą serią, którą śledziło 2,68. Podejrzewam jednak, że wpływ na taki stan rzeczy jest w przedpremierowych odcinkach, dostępnych na Ipla.

Fani perypetii bohaterów nie muszą czekać całego tygodnia jeśli jest możliwość śledzenia ich losów chwilę po odcinku.

Trzecia seria Hotelu 52 przegrywa z Ojcem Mateuszem (oglądalność przygód detektywa w sutannie wynosi przeszło 4mln) i szacuje się na poziomie 2,61 milionów widzów.

Jednak czwartkowe wieczory trzymają się mocno i widać, że widownia Hotelu 52 ogląda również Szpilki na Giewoncie.

3 odpowiedzi do “Szpilki na Giewoncie i Hotel 52 – jaka oglądalność?”

  1. Ja też w czwartki ogladam caly zestaw Polsatu ale wiem ze dużo osob nie moze wytrzymac i sciaga przed premiera

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *