To nie koniec Brzyduli?

Zobaczcie wywiad z Julią Kamińską, Jackiem Braciakiem i Mają Hirsch, którzy byli gośćmi w dzień Dobry TVN.
Z ich słów podsumowanych przez prowadzącą wynika, że być może Brzydula nie zakończy się na 235 odcinku! Czy będzie kontynuacja?
Należy poczekać na oficjalne potwierdzenie TVNu.

Najważniejsze, że nikt nie zaprzecza 🙂

[exp link=”http://www.plejada.pl/_mmv/360644335,19,1.flv” ]

35 odpowiedzi do “To nie koniec Brzyduli?”

  1. Już nie mogę sie doczekać kolejnych odcinków o ile będą! Super że jak na razie doszło do pozytywnego zakończenia! Buziaki dla wszystkich

  2. zostawcie brzydule ytto jest naprawde dobry serial naprawde a ludzie beda ogladali poniewaz dalsze losy sprawy aleksa paulina i wogole iza nie urodzila ZOSTAWCIE JA

  3. jak bym chciała żeby tą brzydulę puścili dalej….
    Tyle widzów oglądało ..(mam nadzieje że julia kaminska filip bobek i brzydULA wygrają w telekamerach ;]..)
    Wg jak „wojtek” pisał to miał rację, powinno być zakończenie z dzieckiem izy ,dalsze losy uli i marka i ich ślub 😉 fajnie byłoby gdyby mieli dziecko ;]]
    i z resztą par Józef i Ala , władek i ela seba i Violetta itp.
    I co się stanie z Paulą i Aleksem xD

    MY CHCEMY DALSZE LOSY BRZYDULI !!!!!!

  4. byłoby cudownie gdyby Brzydula powróciła do nas
    bardzo a to bardzo za nią tęsknimy
    Ula wróć
    prosimyyyyyy

  5. to skandal żeby w jednym odcinku ,na siłę kończyć taki fajny serial. To jedyny film przy którym maprawdę można się odprężyć. Dtaczego ciągle telewizja nas zmusza do oglądania tasiemców w których większość bohaterów jest biedna albo śmiertelnie chora nie wspominając o serialu z tvp1 w którym córki żenią sie z ojczymami i na odwrót(masakra)

  6. musicie puścić dalsze losy brzyduli bo to był jedyny serial który oglądam i naprawdę mi się podobał a tak wgl. to kocham was julia i filp powinniście wygrać telekamery teletygodnia
    buźki :****

  7. nie niechce by był koniec brzyduli maja i sie podoba ale do uli sie już przyzwyczaiłam POWRÓT BRZYDULI!!xDD

  8. POWRÓT NIE ChCEMY MAJKI POWRÓT BRZYDULI ULCIE KOCHALIŚMY JULIO I FILIPIE MAM NADZIEJE ŻE WRÓCICIE SZYBKO BŁAGAM WAS!!

  9. Szacunek dla gości. Ładnie wybrnęli z pytań. Szanowali prywatność. I zachęcili widzów. Prawdziwi aktorzy a nie Celebryci…..

  10. bo Braciak to bardzo madry aktor. Sprawdza sie w kazdej roli, ma rewelacyjne poczucie humoru i zna swoja wartosc. Gdzies czytalam, ze mogli odpowiedziec na pytanie o córkę. A po co?Przyszli dla fanow Brzyduli i to na jej temat chcieli rozmawiac. Szacunek dla tej pary 🙂 Czuje, ze Braciak nie wystapi w zadnej edycji tanca z gwiazdami itp.

  11. andruxa
    grudzień 22nd, 2009 at 20:32

    bedzie brzydula we wrzesniu
    Ale jak to we wrzesniu?ktorego?Ale 2010 roku?

  12. nieprawda!!!!!!!!!!!!!!!!! Nowa seria BrzydUli zacznie się gdy skączy się majka …. to chodzi tak na zmiane brzydula….majka…brzydula……………….itp. i nikt nie wie czy bedzie czy nie ale z glębi serca wierze i mam nadzieje ze bedzie :):D xD

  13. ok Mikussska – a kto ci to potwierdził – poza sercem? Jak mozesz mowic „nieprawda”, skoro nie masz w zanadrzu zadnych faktow – kiedy i czy wogole zdecyduja sie na Brzydule? ciag dalszy…
    Majj – a skad masz informacje, ze we wzesniu 2010 bedzie? kto to potwierdzil?

  14. Uwaga uwaga! FANI BRZYDULI!!!!!
    Podpisujcie się pod petycją, może dzięki Nam powstanie kontynuacja serialu! Im nas więcej tym lepiej! 🙂

    proca.pl/pokaz/4011/kontynuacja_polskiej_brzyduli

  15. Ojeju, jak ja bym chciała, żeby była Brzydula jeszcze.
    I fajnie byłoby zobaczyć Filipa jako Marka w kontynuacji, anie w tym przygłupim serialiku Klub Szalonych Dziewic. Żenada.

    MY HCCEMY BRZYDULKE ! 😉
    podrawiam i całuje ;**

  16. This is my first visit here, but I will be back soon, because I really like the way you are writing, it is so simple and honest

  17. Ja chcę kontynuację Brzyduli!!!!
    Chcę zobaczyć jeszcze raz Urszulę Cieplak i Marka Dobrzańskiego.Kocham ich !!!!!!!!!!Mam nadzieję,że jeszcze będzie kontynuacja i oczywiście zlot fanów teraz na 1000% pojadę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam…;D

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *