Wiosenna oglądalność polskich seriali – Kto stracił widzów? Kto zyskał – podsumowanie

Dzięki portalowi wirualnemedia.pl zrobiłam podsumowanie wiosennej ramówki.
Niektóre tytuły czekają jeszcze na aktualizację (m.in. M jak miłość czy Na dobre i na złe), co uczynię, kiedy tylko pojawią się odpowiednie informacje.
Poniżej lista polskich seriali – według oglądalności. Gdybyście się zastanawiali dlaczego Wasz serial nie ma kontynuacji, a ten „tasiemiec” nadal jest produkowany…

Dane dotyczą średniej oglądalności.

M jak miłość – 7,02 mln widzów. I miejsce podczas nadawania (Czekam na aktualizację dotyczącą straty i zarobków). Najlepiej oglądany serial TVP2.

Ranczo – 6,15 mln widzów. Strata – 70 tys. widzów. I miejsce podczas nadawania serialu w grupie telewizyjnej i komercyjnej. Zarobki: 13,9 mln zł. Najlepiej oglądany serial TVP1.

Ojciec Mateusz – 4,35 mln widzów. Strata: 320 tys. widzów. I miejsce w rynku. Zysk z reklam: 11,8 mln zł.

Barwy Szczęścia – 4,14 mln osób. I miejsce podczas emisji.

Na Wspólnej – oglądalność 2,73 mln osób. Strata –  200 tysięcy widzów (w porównaniu z poprzednim rokiem). II miejsce w trakcie emisji. Najlepiej oglądany serial TVN.

Komisarz Alex – oglądalność 2,72 mln. Strata 550 tys. osób. I miejsce w rynku telewizyjnym, jednak w grupie komercyjnej Komisarz Alex przegrał z TVN, Polsatem i TVP2.

Klan – 2,54 mln widzów. Strata – 170 tysięcy widzów. Telenowela zarobiła 47,3 mln zł. I miejsce w trakcie emisji.

Lekarze – serial oglądało 2,34 mln osób. Strata – 430 tys. widzów. Zarobki: 14,5 mln zł. II miejsce w rynku telewizyjnym i komercyjnym.

Pierwsza Miłość – oglądalność 2,29 widzów. (Czekam na aktualizację). Najlepiej oglądany serial Polsatu.

Prawo Agaty – 2,17 mln widzów. Strata 320 tys. widzów. Zarobki z reklam: 15,26 mln zł. II miejsce w rynku telewizyjnym, jednak w grupie komercyjnej Prawo Agaty zachowało pozycję lidera.

Przyjaciółki – 2 mln widzów. Strata 590 tys. widzów.  Zarobki: 16,5 mln zł. z reklam. III miejsce w rynku telewizyjnym, jednak w grupie komercyjnej Polsat był wiceliderem rynku i przegrał tylko z „Kuchennymi rewolucjami”.

Sama Słodycz – 1,63 mln widzów. III miejsce w trakcie emisji. Serial zarobił na reklamach – 12,2 mln zł.Kasacja.

To nie koniec świata – 1,52 mln widzów. Strata – 200 tys. widzów mniej niż podczas emisji pierwszego sezonu. Zarobki: 12,61 mln zł. .III miejsce w rynku telewizyjnym, jednak w grupie komercyjnej Polsat był po raz kolejny wiceliderem rynku. Kasacja.

Baron24 – 1,34 mln widzów (czekam na aktualizację. Dane dotyczą pierwszych epizodów).

Słodkie życie – 1,13 mln widzów. III miejsce na rynku telewizyjnym i komercyjnym (po TVN i Polsacie).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *