Wojenne dziewczyny – oglądalność

Jak podaje portal wirtualnhemedia.pl średnia oglądalność Wojennych dziewczyn wyniosła 2,53 mln.
Serial w był najlepiej oglądaną propozycją w niedzielne wieczory, jednak w grupie komercyjnej zajął trzecie miejsce.
W stosunku do Bodo „Dziewczyny” straciły 170 tysięcy widzów.


Wpływy z reklam to 6,55 mln. złotych.

Jeszcze nie wiadomo, czy TVP1 zamówi drugi sezon.

2 odpowiedzi do “Wojenne dziewczyny – oglądalność”

  1. i pomyśleć, że jeszcze dwa lata temu w tym paśmie mieli ponad 5 mln „na luzie”, a i jesienią w niedziele finałowy odcinek Rancza zgromadził ponad 6 milionową oglądalność.
    Teraz jesienią podobno w nd ma być serial z Brodzik… kolejna porażka się szykuje 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *