Trzy pierwsze odcinki nowego serialu Polsatu „Na krawędzi” (godz. 22.00) pokonały konkurencję w grupie wszystkich oglądających. Średnie udziały w tej grupie wyniosły 17,35%, co przełożyło się na blisko 1,9 mln oglądających i zagwarantowało stacji Polsat pozycję numer jeden w trakcie trwania serialu.

Trzy pierwsze odcinki drugiego sezonu „Przyjaciółek” (godz. 21.00) przyciągnęły przed telewizory średnio 2,5 miliona widzów i dały stacji Polsat pozycję lidera w grupie komercyjnej.

Trzy premierowe emisje nowego formatu paradokumentalnego „Zdrady”, poprawiły wynik pasma z godz. 20, które zanotowało udziały w rynku na poziomie 14% w grupie komercyjnej oraz 11,5% w grupie A4+. Dla porównania jesienią zeszłego roku udziały te wyniosły odpowiednio: 12% w grupie A16-49 i 10% w grupie A4+.

W trakcie emisji trzech pierwszych odcinków „Na krawędzi” Telewizja POLSAT była najchętniej oglądaną telewizją w grupie A4+. Nowy serial zapewnił stacji pozycję numer jeden w tej grupie. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków „Na krawędzi” w grupie wszystkich oglądających wyniosła 17,35%.

Polsat w trakcie emisji 3 pierwszych odcinków drugiego sezonu serialu „Przyjaciółki” był stacją numer jeden w grupie komercyjnej. Co więcej, emisja „Przyjaciółek” poprawiła wyniki Polsatu w tym paśmie w stosunku do jesieni 2012 w obu grupach audytoryjnych – stacja dzięki serialowi zyskała 200 tysięcy widzów w paśmie. Trzy pierwsze odcinki „Przyjaciółek” zgromadziły średnio 2,5 miliona widzów, to zbliżony wynik do średniej 1. sezonu serialu, a to oznacza, że perypetie naszych czterech zwariowanych „Przyjaciółek” zdobyły serca widzów i mają już swoją wierną widownię! Ta widownia przełożyła się na udziały na poziomie 16,8% w grupie komercyjnej oraz 16,4% w grupie wszystkich oglądających.

źródło: Polsat S.A.