Wyniki oglądalności jesiennej ramówki (pierwszy tydzień)

Na to czekałam 😉

Na portalu wirtualnemedia.pl opublikowano oglądalność programów i seriali po pierwszym tygodniu emisji.
I miejsce zajął mecz, aczkolwiek sportem się nie zajmujemy, więc przejdę do konkretów.
Bez zaskoczeń.
Najwięcej widzów zebrało M jak miłość (5,87 mln), kolejne miejsce należy do Na dobre i na złe (4,43), w czołówce jest jeszcze Ojciec Mateusz (4,17).

Najlepsze show to Rolnik szuka żony ( 4,71 mln widzów).

Nowość pt „Dziewczyny ze Lwowa” zanotowały wynik 3,42 mln widzów,kolejne miejsca należą do Barw szczęścia i Na Wspólnej (2,62).

Programy rozrywkowe, na które postawili Polacy:
Mam talent – 2,76 mln, Familiada (2,56), Aplauz, aplauz (2,49) i Nasz nowy dom (2,48).

Nie wiadomo jeszcze jak poradził sobie Prokurator (chociaż na facebooku pisano, że zebrał 1,8 mln widzów), Aż po sufit, Komisarz Alex i Przyjaciółki.
Aczkolwiek żaden z w/w nie zanotował wyniku na poziomie 2,5 mln widzów.

4 odpowiedzi do “Wyniki oglądalności jesiennej ramówki (pierwszy tydzień)”

  1. Prokurator zebrał 1,5 mln, oglądalność tutaj podana została zanotowana w szczytowym momencie. Rolnik zebrał 3,71 mln.

    TTBZ zebrało 2,16 mln, MBTM 2,2 mln, a The Voice odpowiednio 1,56 mln i 2,12 mln.

  2. Niestety, ale myślę, że za tydzień będą już znane. Wirtualne zawsze po trzech odcinkach podają oglądalność 🙂

  3. Wiem tylko, że paradokumentalne nowości to totalna klapa. Wesołowska 800 tysięcy, ten twór pseudoprawniczy niecały milion. Bardzo mnie to cieszy, może publiczność w końcu przejrzy na oczy…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *